XLA van Korton: dienstverlening met een optimale gebruikersbeleving

Een positieve eindgebruikerservaring? Een excellente klantbeleving?

Met de eXperience Level Agreement (XLA) van Korton wordt hier concreet invulling aan gegeven. De XLA gaat een stap verder dan de traditionele SLA-afspraken die een meer rationele insteek hebben. Een afspraak als “Een storing dient binnen 4 uur te worden verholpen” gaat niet in op de gebruikerservaring. De XLA van Korton doet dat wel en zoemt in op de belevingsaspecten bij de dienstverlening. In de XLA stemmen we samen met u af op welke belevingsaspecten voor u en uw gebruikers belangrijk zijn. We maken hierover afspraken die we vervolgens vastleggen en regelmatig toetsen. Zo kan er in de XLA bijvoorbeeld worden afgestemd dat een gebruiker directe feedback kan aanleveren, die (bijvoorbeeld) binnen drie werkdagen wordt behandeld. Door de gebruikers op deze manier te betrekken bij de dienstverlening speelt Korton optimaal in op hun behoeften en kan de dienstverlening daarop optimaal worden afgestemd. Dit zorgt dat uw gebruikers gemotiveerd en empowered aan de slag kunnen, waardoor ze een positieve bijdrage leveren aan het behalen van uw doelstellingen.

Neem contact op

Van technologie naar gebruiker, naar beleving

Menig ICT-bedrijf centreert zijn dienstverlening op het product zelf. Bij Korton gaan we verder. Onze ambitie om u van de beste ICT-oplossingen te voorzien vertaalt zich naar een nieuwe manier van management. Dit vertakt zich naar nieuwe afspraken – geconcentreerd rondom ervaring en de gewenste business impact. Deze afspraken vormen de XLA: de eXperience Level Agreement.

Waar voorheen enkel basisafspraken werden vastgesteld in een SLA, is de XLA een serie afspraken die zorgt voor optimale klantbeleving.

De linkerhersenhelft, of toch de rechter? Ratio vs. gevoel…

Met de XLA van Korton zijn u en uw onderneming klaar voor de toekomst. Van de koude afspraken in de SLA, transformeren we nu naar de XLA: volledig gecentreerd op beleving en gevoel. Het belang van soft skills wordt hier mede mee onderstreept. Niet langer wordt een ICT-probleem simpelweg opgelost; het wordt buitengewoon opgelost. Zodat u en uw medewerkers een hoge tevredenheid genieten en onze ICT-oplossingen een positieve impact hebben op uw business.

Tech (ICT) verbinden met touch (emotie) en afspraken vastleggen in een XLA, die niet enkel ondersteunt, maar ook verrast, ontzorgt en stuurt op het voorkomen van problemen en op service-excellentie.

Daar staan we voor. Met de oplossingen van Korton is uw onderneming future proof. Bent u er klaar voor?

Aan de slag met XLA van Korton

Meer weten over de eXperience Level Agreement van Korton?

Neem gerust contact met ons op. We geven u graag invulling en ondersteunen uw ICT-oplossingen met onze service. Bezoek onze contactpagina voor meer informatie.

Lees meer

Tech & Touch

De tevredenheid van de gebruikers maximaliseren om dit vervolgens ook zo te houden is een uitdaging op zich. Wanneer u wilt groeien, dan is het de ambitie om optimale tevredenheid te realiseren. Zowel voor uzelf, als voor uw medewerkers.

ICT-management dat is gecentreerd op de applicatie en onderliggende techniek alleen, is echter gedoemd te mislukken. Adoptie door uw medewerkers blijft uit, waardoor diensten niet optimaal worden ingezet en benut. Dé manier om dit te veranderen, is de verwachtingen rondom uw business bij te schaven en te focussen op de gebruikersbeleving. Door de ervaringen te optimaliseren rondom de ICT-oplossingen en diensten kan het verschil worden gemaakt, zodat uw ambities werkelijkheid worden.

Bij Korton zien we de XLA als een middel om uw tevredenheid naar het volgende niveau te tillen. Voor ons gaan afspraken, data en beleving hand-in-hand. Dit noemen we ook wel tech & touch: de tandemwerking van ICT en gevoel. Want niet alleen ’wat’ je doet, maar ook ’hoe’ je het doet wordt onthouden.

Sluiten