korton ict oplossingen
Voor technische ondersteuning op al uw vragen over bijvoorbeeld uw netwerkverbinding, e-mail of een van onze applicaties.

Online supportdesk – ICT en software

ICT support

Voor technische ondersteuning kunt u supportverzoeken indienen via e-mail support@korton.nl. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op. Ook zijn wij tijdens kantooruren (08.30 – 17.30 uur) telefonisch te bereiken via 023-555 5060.

 

Online supportdesk

Om u snel en doeltreffend van dienst te kunnen zijn, maken wij veelal gebruik van Remote Access. Middels deze service kunnen wij uw computer op afstand overnemen. Echter, hiervoor dient u ons eerst toegang te verlenen.

 

Toegang verlenen In alle gevallen dient u eerst telefonisch contact op te nemen met onze service-desk. Hier ontvangt u een sessie-ID waarmee u de online-support (Remote Access) kunt activeren. Deze code is uniek en slechts eenmalig te gebruiken.

 

Start via onderstaande button uw supportsessie als een medewerker van Korton hierom vraagt:


Software support

U kunt uw supportverzoeken indienen via e-mail:
WinTOP: helpnet@korton.nl
WinTax: support@wintax.nl
WorkForce Pro: support@workforcepro.nl

 

Voor remote support voor WorkForce Pro maken we gebruik van teamviewer WorkForce Pro.

 

De supportdesk voor onze software applicaties is ook telefonisch bereikbaar via 023-555 5060 op werkdagen van 08.30 – 17.30 uur.