Support & technische ondersteuning

Heeft u vragen of loopt u ergens tegenaan? Neem dan contact met ons op voor een passend antwoord op uw probleem of vraag.

Accurate en effectieve ondersteuning van onze goed opgeleide professionals

We staan naast onze klanten
Korton beschikt over een eigen servicedesk met goed opgeleide professionals. Onze medewerkers zijn op de hoogte van uw situatie omdat zij zelf uit de praktijk komen. Ze begrijpen daardoor uw vragen en de impact van de vragen die u heeft. Wij maken gebruik van een professioneel ticketsysteem, waarin alle werkzaamheden nauwkeurig worden vastgelegd. U hoeft niet elke keer opnieuw uit te leggen wat er aan de hand is, zelfs al spreekt u een andere medewerker. Dat maakt het communiceren wel zo prettig! Onze supportmedewerkers maken deel uit van het testteam van ontwikkeling, waardoor zij nieuwe functionaliteiten volledig kennen en zelf betrokken zijn bij de oplossingen van problemen die u bij hen gemeld heeft. Deze extra controle zorgt ervoor dat we uw problemen snel en goed kunnen oplossen.

Telefonisch support
Om uw oplossing na een storing zo snel mogelijk weer operationeel te krijgen, is telefonische ondersteuning vaak al voldoende. Onze gecertificeerde technici kunnen mede door hun jarenlange ervaring in de meeste gevallen de storing telefonisch verhelpen.
Remote support
Via een remote verbinding maakt Korton een online verbinding met uw omgeving. Eén van onze technici kijkt op afstand mee en zal, indien nodig, ingrijpen in de omgeving. Deze mogelijkheid heeft als voordeel dat de storing snel geanalyseerd en afgehandeld kan worden en een eventuele processtilstand tot een minimum beperkt wordt.
On site support
Voorkomen is beter dan genezen. Veel verstoringen kunnen voorkomen worden als medewerkers op de juiste manier met de software werken. Regelmatig worden er nieuwe functionaliteiten gelanceerd die het werk makkelijker en efficiënter maken. Om op de hoogte te blijven van deze ontwikkelingen, deze goed te gebruiken en uw medewerkers daarin mee te nemen, komen wij ook graag bij u op locatie langs. Dit kan ook periodiek. Kijkt u hiervoor op onze pagina over consultancydiensten.

Online en telefonische ondersteuning

Ontvang hier ondersteuning op afstand

Voor Korton Personeelsplanner, krijgt u hier toegang tot support sessie vanuit onze specialisten. U kan dit kanaal alleen gebruiken, als u telefonisch te woord wordt gestaan en onze specialisten u hierom vragen.