korton ict oplossingen
Wat zijn de nadelen van ICT on premise? Lees het in onze whitepaper.
VRAAG WHITEPAPER AAN

ICT-beheer on premise


Operationele zekerheid binnen en buiten de cloud met ICT-beheer voor de continuïteit van uw onderneming.

 

Op locatie

ICT-beheer on premiseDe cloud is voor u misschien nog te ver weg. U kunt er dan voor kiezen om uw bedrijfskritische applicaties en data binnen de muren van uw eigen bedrijf te houden. Wij kunnen ook in die situatie waarde aan uw bedrijfsvoering toevoegen met ICT-beheer on premise. Een goede ICT-infrastructuur is van essentieel belang voor de continuïteit van uw onderneming. Korton zorgt ervoor dat u geen omkijken meer hebt naar die ICT-infrastructuur.
 

Wilt u weten wat de verschillen zijn tussen cloud en on premise? Dit leest u in ons whitepaper.

VRAAG WHITEPAPER AAN

 

 

 

 

Voordelen ICT-beheer on premise Korton

Wanneer u ons uw ICT-beheer in handen geeft, heeft dat veel voordelen:

  • U betaalt een vast bedrag per maand; de kosten zijn transparant.
  • U krijgt van ons uitgewerkte rapportages en trendanalyses.
  • Wij zijn zeer flexibel in de dienstverlening.
  • Wij gaan voor u aan de slag op basis van heldere afspraken, verwoord in een Service Level Agreement (SLA).
  • De garanties die wij u bieden, leggen wij voor u vast in datzelfde SLA.
  • Met u evalueren wij periodiek onze werkzaamheden.
  • De ICT-systemen in uw bedrijf zijn beveiligd conform de ISO 27001-normen.

 

Operationele zekerheid

Door het ICT-beheer on premise uit handen te geven aan Korton, creëert u operationele zekerheid voor uw business. Uw ICT-omgeving wordt proactief beheerd. Wij gebruiken daarvoor geavanceerde monitoring software, trendanalyses en rapportages. Voor het beheer van uw ICT kunnen wij naar uw bedrijf komen of op afstand werken. U kiest in uw situatie voor de beste oplossing om storingen te voorkomen en tijd en geld te besparen. Wij geven u daarin graag advies.

 

Managed Services Overeenkomst

Wanneer u uw ICT-beheer wilt outsourcen, maken wij hierover duidelijke afspraken met u. Die leggen we vast in een Managed Services Overeenkomst (MSO) met daarbij een SLA. Het gaat dan onder meer over reactie- en oplostijden, RTO – RPO en over back-up en disaster recovery. Wij leggen vast hoe snel uw data hersteld moeten worden en tot hoe ver terug in de tijd uw data bewaard moeten worden. Zo geven wij u garanties over de beschikbaarheid van uw ICT-omgeving. Voor een vast bedrag per maand doen we voor u wat we hebben afgesproken.

 

Flexibel

Wilt u na verloop van tijd uw ICT toch (voor een deel) onderbrengen in de cloud? Dan zijn wij u daarbij graag van dienst. U kunt dan kiezen voor een hybrid cloud solution, een private cloud solution of een public cloud solution. Korton zorgt voor een naadloze integratie van public en private cloud in uw bedrijf.

 

Wilt u meer informatie over onze diensten? Als u onderstaand formulier invult, nemen wij contact met u op.

Contact

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.