U de strategie en regie, wij de operatie en borging van continuïteit

Verbeter de operationele slagvaardigheid, door betere afstemming tussen technologie en de behoefte van de business.

De zoektocht naar succesvolle IT-business alignement stopt hier

De ICT-omgeving is up-to-date, beschikt over de laatste nieuwe technologie en uit alle rapporten blijkt de algehele performance van de ICT-omgeving erg goed te scoren. Alle lampjes staan op groen! Toch blijft de beloofde productiviteitsverhoging, kostenbesparing of efficiëntieslag uit. Grote kans dat ondanks alle inspanningen de ICT-omgeving nog verdere afstemming met de business nodig heeft. Dit is een continu proces, want uw organisatie veranderd continu om verscheidende redenen. Met onze servicemanagement-dienst zorgen we voor deze afstemming, zodat u het gewenste rendement uit uw investeringen kunt behalen.

Waarom Korton?

Korton bestaat uit specialisten die gewerkt hebben in een hoger ICT segment, maar het contact met de klant hebben verloren bij organisaties die zijn verdronken in hun eigen processen. Wij willen dicht naast onze klanten staan, hun business goed kennen en kunnen doorgronden.  Om zo altijd het beste ICT advies te geven en een sterke vertrouwensrelatie te kunnen opbouwen. Wij onderscheiden ons met een duidelijke persoonlijke aanpak, een sterke brede domein kennis en de wil om onze klanten succesvol te maken in hun business, door middel van nieuwe technologieën en gedegen no-nonsens advies. Onze service manager en services hanteren de ITIL en Agile Scrum methodieken.